środa, 18 lipca 2012

1.Da , da , da dogi nadchodzą !!!!

Cze !

Tu Piorun :D

Da ,da , da O__O
Dobra więc najpierw Wam opowiem jak to było jak się okazało że Rose założyła nam bloga XD

* My wszyscy siedzieliśmy sobie w kuchni , jedliśmy wczoraj obiad , razem z Chocko ( czyt. Czoko) synem Doggy'ego i Rose . Nagel Rose  wchodzido kuchni i mówi...*

Rose : Chłopaki słuchajcie ! Założyłam nam bloga !!!!
*Doggy o mało co się nie zaksztusił , a ja i Meyson zrobiliśmy takie miny- O_O - a Dastie jadł dalej  , nie wiem jak on to robi xD *
Doggy : CO ! Czy ty wg umiesz prowadzić bloga ? My nie umiemy :p
R: Jasne że umiem Martyna mnie nauczyła , a ja nauczę Was :D
Meyson: Uuuu... wchodzę w to .
Chocko : Bedziecie prowadzić bloga ! Ja też chcę XD
D: Sorry mały , jak to obgadamy to wtedy pogadamy , mmmm.... co za rymy O_O
Piorun (ja): Eeeeee.... spoko , to... *wtedy wykorzystałem sytuację * ale ja będę pisał notki ...
Wszyscy: CO !!??
R: Wszyscy będziemy   pisali osobno każdy jak chce , w końcu to nasz wspólny blog :D
Dastie: Taaaa... mi ten pomysł też się podoba
Do: Dobra , dobra ale czy możemy eee... skończyć jesć ?
Da:Właśnie !
R: Jasne


           _-_-_-_-_-_The End_-_-_-_-_-_

No więc ustaliliśmy że ja dziś napiszę xD
A więc do NN !!!



Patki xD


~Piorun

5 komentarzy:

  1. Sweet !!11

    Z kąt masz zróżowego doga ?

    OdpowiedzUsuń
  2. No fajnei ,ale mam nadzieję ze nei opuścisz tego bloga xD

    Pokażesz tego małego od Rose i Doggego ?

    ~Julia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozumiem co miałaś/miałeś na myśli pisząc ,,opuścisz'' ;-)
      Tak , może kiedyś .

      Usuń